Logo

Jak poprawnie sprzedawać w modelu private label?

Data

Czwartek, 30 Kwietnia 2020

Czas

12:00 Europe/Warsaw

zobacz w mojej strefie czasowej
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane
Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem ,kliknij tutaj!
Adres email jest niepoprawny. Proszę sprawdź dokładnie adres email i upewnij się, że wygląda tak: john@clickmeeting.com

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Test konfiguracji systemu. Kliknij tutaj!

Marka własna to bodaj najbezpieczniejszy środek do celu jakim jest sukces w sprzedaży na Amazon. Jest jednakże również jedną z najbardziej wymagających możliwych dróg.

Jak zweryfikować, czy marka własna ma szansę się przebić? Na jakie czynniki warto zwrócić uwagę? Jakie są najczęstsze zagrożenia w sprzedaży private label?

Na te i inne pytania Damian Wiszowaty odpowie podczas najbliższego webinarium GS1 poświęconemu sprzedaży na Amazon.

Prezenter

Mateusz Grzywnowicz

Praktyk i pasjonat międzynarodowego handlu e-commerce, ukierunkowanego w szczególności na eBay i Amazon. Od 11 lat prowadzi konta firmowe na platformach sprzedażowych w pięciu krajach. Jest cenionym ekspertem w swojej branży - często gości na szkoleniach z zakresu e-commerce, w których występuje jako prelegent.





Dotychczas przeszkolił ponad 1000 osób ze sposobów prowadzenia sprzedaży, pozwalających skutecznie zwiększyć obroty na marketplace’ach.





Wartością jego szkoleń jest nauka oparta na praktycznej wiedzy. Poruszane zagadnienia zawsze odnoszą się do rzeczywistych przykładów, co pozwala słuchaczom lepiej zobrazować sobie omawiane sytuacje i zrozumieć ich problematykę.