Logo

Case study - rozwój sprzedaży na na eBay na przykładzie polskich firm

Data

Poniedziałek, 9 Marca 2020

Czas

12:00 Europe/Warsaw

zobacz w mojej strefie czasowej
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane

Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem kliknij tutaj!

Adres email jest niepoprawny. Proszę sprawdź dokładnie adres email i upewnij się, że wygląda tak: john@clickmeeting.com

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Podczas tego webinarum pokażę przykłady polskich firm jaki i konkretne aukcje, które odnoszę sukces sprzedażowy na ebay. Na przykładach omówimy dobre praktyki stosowne przez sprzedawców. Jak taka sprzedaż wygląda w praktyce i jakie stawia wyzwania w obłudzie, logistyce i marketingu. 

Prezenter

Mateusz Grzywnowicz

Praktyk i pasjonat międzynarodowego handlu e-commerce, ukierunkowanego w szczególności na eBay i Amazon. Od 11 lat prowadzi konta firmowe na platformach sprzedażowych w pięciu krajach. Jest cenionym ekspertem w swojej branży - często gości na szkoleniach z zakresu e-commerce, w których występuje jako prelegent. Dotychczas przeszkolił ponad 1000 osób ze sposobów prowadzenia sprzedaży, pozwalających skutecznie zwiększyć obroty na marketplace’ach. Wartością jego szkoleń jest nauka oparta na praktycznej wiedzy. Poruszane zagadnienia zawsze odnoszą się do rzeczywistych przykładów, co pozwala słuchaczom lepiej zobrazować sobie omawiane sytuacje i zrozumieć ich problematykę.