Logo

Jak właściwie obsłużyć Amazon?

Data

Wtorek, 30 Czerwca 2020

Czas

12:00 Europe/Warsaw

zobacz w mojej strefie czasowej
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane

Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem kliknij tutaj!

Adres email jest niepoprawny. Proszę sprawdź dokładnie adres email i upewnij się, że wygląda tak: john@clickmeeting.com

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Amazon wymaga ciągłej uwagi i stałej opieki, przez całe 365 dni w roku. Każdy czynnik ma wpływ na pozycjonowanie kart produktowych, profilu sprzedażowego, a przede wszystkim uzyskiwanie BuyBox.

Jakie są kluczowe czynniki wpływające na żywotność konta? Jakie są podstawowe „dos & don’ts” w obsłudze sprzedaży na Amazon? Jak zdiagnozować i przygotować się na „fuckup”?

Na te i inne pytania Damian Wiszowaty odpowie podczas najbliższego webinarium GS1 poświęconemu sprzedaży na Amazon.


Prezenter

Damian Wiszowaty

Ekspert Amazon, prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Jeden z najbardziej doświadczonych europejskich konsultantów w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych. Ma za sobą ponad 300 skutecznych przypadków przywracania sprzedaży i uwalniania środków. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon. Założyciel Gonito świadczącego usługi kompleksowego wdrożenia, obsługi i realizacji sprzedaży na platformie Amazon.