Logo

Jak monitorować sprzedaż i koszty na Amazon?

Data

Poniedziałek, 30 Listopada 2020

Czas

12:00 Europe/Warsaw

zobacz w mojej strefie czasowej
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane
Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem ,kliknij tutaj!
Adres email jest niepoprawny. Proszę sprawdź dokładnie adres email i upewnij się, że wygląda tak: john@clickmeeting.com

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Test konfiguracji systemu. Kliknij tutaj!

Rentowność przedsięwzięcia  sprzedaży na Amazon jest miarą jego sukcesu. Struktura kosztów jest jednak szeroka, co determinuje konieczność precyzyjnej ewidencji, nie tylko księgowej.

Jakie są najlepsze metody ewidencji kosztów? Jak znajdować poukrywane na Amazon „generatory kosztów”? Jaki bufor bezpieczeństwa należy uwzględnić przy sprzedaży na Amazon?

Na te i inne pytania Damian Wiszowaty odpowie podczas najbliższego webinarium GS1 poświęconemu sprzedaży na Amazon.


Prezenter

Damian Wiszowaty

Ekspert Amazon, prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii.



Jeden z najbardziej doświadczonych europejskich konsultantów w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych. Ma za sobą ponad 300 skutecznych przypadków przywracania sprzedaży i uwalniania środków. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon.



Założyciel Gonito świadczącego usługi kompleksowego wdrożenie, obsługi i realizacji sprzedaży na platformie Amazon.