Logo

Jak dostosować wysyłkę i zwroty w modelu FBM do wymogów Amazon?

Data

Czwartek, 30 Lipca 2020

Czas

12:00 Europe/Warsaw

zobacz w mojej strefie czasowej
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane
Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem ,kliknij tutaj!
Adres email jest niepoprawny. Proszę sprawdź dokładnie adres email i upewnij się, że wygląda tak: john@clickmeeting.com

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Test konfiguracji systemu. Kliknij tutaj!

Logistyka to jeden z kluczowych czynników w sprzedaży na Amazon. Preferowanym przez platformę modelem jest ten z wysyłką bezpośrednio z magazynu Amazon.

Co zrobić, jeśli lepiej sprawdza się wysyłka z magazynu własnego? Z jakich kurierów i brokerów najlepiej korzystać? Jak zoptymalizować zwroty na platformie?

Na te i inne pytania Damian Wiszowaty odpowie podczas najbliższego webinarium GS1 poświęconemu sprzedaży na Amazon.


Prezenter

Damian Wiszowaty

Ekspert Amazon, prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii.



Jeden z najbardziej doświadczonych europejskich konsultantów w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych. Ma za sobą ponad 300 skutecznych przypadków przywracania sprzedaży i uwalniania środków. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon.



Założyciel Gonito świadczącego usługi kompleksowego wdrożenie, obsługi i realizacji sprzedaży na platformie Amazon.